Aku Anak Penjual Apam Balik



Inilah mak kesayangan aku..aku igt lagi bila gambar ni diambil..mase ni aku menganggur(tunggu panggilan dr u)..akulaa yg always berda di sisi mak waktu nie..penat lelah die..susah payah die..marah die..suke die..sumenye aku tau mse nie..aku pun ikut die meniaga jgk..mmg penat..sgt2..utk mndapat sedikit rezeki yang halal, mak n ayh la yg penat hampir separuh mati..alhamdulillah...apam balik buatan mak n ayah mmg best..sume knl..klu leh wt cawangan, dh wt dh..hehe..aku igt lg, mse aku dpt twrn msuk u. emas yg ada kt bdn mak pun smpi dh xde lgsung..digadai utk byr yuran aku..aku btul2 terharu..bkn senang nk dptkan duit..utk beli emas tu pun brapa lama..klu x kerana kami adik beradik, duit yg dibyr utk pengajian kami semua ni dh cukup utk mak n ayah g haji.sbb tu lah aku dh azam dlm hati, cari duit..nk kumpul utk mak ayh g hj...Doakan ye semua.

#moodnakceritapasalmakappasayangsaba

Comments

  1. Replies
    1. Jasa hingga hujung nyawa pun xkan boleh balas balik dengan apa yang telah di beri :'(

      Delete
  2. cik en anak penjual pisang goreng.. tak apa.. yg penting kita x malu mengaku itu mak kita.. biar la pe org nk kata

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cik en. Saba mmg xpenah malu bgtau org saba anak penjual apam balik..bangga lagi sebab dengan apam balik ni la saba dapat belajar tinggi-tinggi..:)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Adat Merisik

ADAT BERTUNANG

Sugar wax ~ Paling mudah, murah, cepat