Art of Food

Assalamu'alaikum kawan-kawan...

Meh kite belajar seni pulak.. Saba peliklah tengok orang yang kreatif ni. Telur pun tak boleh bersabar nak jadi baby chicky..hihihi. So cute kan? Agak-agak kalau Saba duduk jadi ape?kehkehkeh....


Erm... Rerame pun bolehhhh...


Buah pear sedap di makan...eh, tak! sedap di dengar bila dimainkan...pfptpfff


Macam rumah Sponge Bob Square Pants. Tapi Gary die pun tak muat masuk dalam tu... Sangkut kat cengkerang.. :p


Kesian tengok... Orang mengandung besar kat depan... Buah ni mengandung, besar kat belakang.. Bongkoklah diee.. 


Seram pulak tengok nie. Tapi kreatif betul.!!


Agak-agaklah kan.. tomato tu ajar kubis jadi biri-biri ke or jadi merah macam die?hehehehehe...


Awak nak buat apa tu? Sampai kurus dah. Dah-dah la tu buat slimming program...hihihi


Hari ni hari merapu.. Kesian kat korang yang baca ni kan? merepek je posting...hahaha. Ngantuk...Jom titow,,ZZZzzzzzzzzzzzzzzz

Salam Sayang,
Saba yang mengantuk...

Comments

Popular posts from this blog

Adat Merisik

ADAT BERTUNANG

Sugar wax ~ Paling mudah, murah, cepat